2009. jún. 26.

Anita Blake idézetek

Mikor a szépszó nem használ... hát mondjuk durván!


Ha jót akarsz, ne szállj rá egy leszbikus nő barátnőjére.

– Jamil egyike azoknak a kandúroknak, akiknek szent meggyőződésük, hogy a leszbikus nő olyan kielégítetlen heteroszexuális picsa, aki az igazi pöcsre vár. Olyan kitartóan akarta rajtam bizonyítani a teóriáját, hogy Sylvie kénytelen volt seggbe rúgni.
/Égő áldozatok – Nem Anita mondta/

Anitának mindig is jó lepattintó dumája volt.

Egy kockás inges fickó mellém furakodott, és tetőtől talpig végigmért.
-Meghívhatlak egy italra, kis szívem?
Hátrafordultam, és megragadtam Jason kezét. - Foglalt. Bocs.
Újabb piros pont, hogy magammal cipeltem a srácot. A fickó végignézett Jasonon, mint óriás a törpefikuszon.
- És nem volna kedved lecserélni egy nagyobbra?
- A kicsik praktikusabbak - feleltem hulla komoly képpel. - Térdelve éppen kézre esnek.

/Sápadt Hold/

A ritka pillanatok egyike mikor Richardot feldühítik.

– Én vagyok az Ulfric. Ha ez valakinek csípi a szemét, lehet kihívni az eggyel fölöttetek állót, aztán a fölötte állót és így tovább, míg Freki nem lesz belőle. Akkor Fenrirként kihívhat engem, és ha sikerül megölnie, ő lesz az Ulfric, és akkor nyugodtan megmondhatja, mit tehet és mit nem. Addig viszont mindenki mélyen kussoljon! Egyelőre itt az én elcseszett szavam a törvény.

/Leláncolt Nárcisszusz II. kötet/



--------------------------------------------------------------------------------

Az abszolút kedvenc, a drága Jason jellemét nagyon hűen visszaadja.

Jason nekem dőlt, és vihogva egy kimosott gyökerű fának lökött.
- Hátrább az agarakkal!
- Azt akarjuk, hogy bevegyék, nem? Épp merev részeg vagyok. De vicces.
- Fogalmam sincs, honnan álmodtam, hogy haverok vagyunk - dünnyögtem.
Jason túljátszott ügyetlenséggel átölelt.
- Csak mert haverok vagyunk, abból nem következik, hogy alkalomadtán nem kötöm össze a kellemest a hasznossal.
Rondán néztem rá. - Te az összes nőismerősöd kellemesét össze szoktad kötni a hasznosoddal?
Ez tetszett neki.
- A férfiak mind a hasznosuk után mennek. Nem tudtad?
- Találj valami jobb mentséget.
- Tudja, drága doktornő, ez nálam születési rendellenesség.

/Sápadt Hold/

Hát nem édes egy pofa. De hát ő már csak ilyen.


--------------------------------------------------------------------------------



Hosszasan néztünk egymás szemébe, de aztán bólintottam. Édes mosolyra szaladt a szája.
– Akkor hadd menjek le én a kibaszott lyukba.
– Mikor szoktál rá a csúnya szavakra?
– Amíg nem voltál mellettem. Gondolom, hiányoztak – vigyorgott kölykösen, még a bűzös levegő is felmelegedett tőle.
Erre nem lehetett nem visszabazsalyogni. Ott négykézlábaztunk a pokoli feketeség peremén, a nyelvemen a félelem íze, a bőrömön Richard haragja, és vihogtunk.

Anita és Richard (az egyik nagy szerelme) vitáznak. Ez a burkolt kis vallomás, hogy Richardnak hiányzott Anita beszédstílusára tett utalással imádnivaló. Tudom, tudom… ez hülyén hangzik. De aki olvasta az rögtön érti.


--------------------------------------------------------------------------------
Aranyköpések


"Megcsapott a túlvilági kettőhúsz."

"Az élet mindig szemberöhögi az embert."

- Én voltam a legnagyobb zabszem az Önök seggében. (Anita)
- Én ilyet soha nem mondanék. (Mrs. Cassidy)
- Tudom, azért mondom én. (Anita)

Fenébe a hidegvérrel meg az önállósággal!
- Segítség!

- Hány gyilkosság van a rovásodon? (Jean-Claude)
- Tizennégy. (Anita)
- És te nevezel minket gyilkosnak? (Jean-Claude)

„A nevetése olyan volt, mint a cukorka: édes és ragadós. Tudom, hogy ha Jean-Claude nevetését palackozni lehetne, akkor vagy hizlalna, vagy azonnali orgazmust okozna.”

„Bertnek a pénz jelentette a szexet, és most valószínűleg élete legnagyobb erekcióját élte át.”

„Willie felé küldött professzionális bájvigyorom, akár egy villanykörte; üres volt, de szemkápráztató.”

– Tudom, tudom, olyanok, mint Svájc. A megtestesültség. Ha érdekli a privát véleményem, az én értelmezésemben a semleges annyit tesz, hogy mentem a saját seggem másoké előtt.


"Illett bele, mint malacba a böllérkés.

"Beállt a nagy mondatok nagy csendje, az a vágható fajta. "


" Test a testnek, vágy a vágynak. Szél fújja, eső veri, a mag a földbe bújik. De nem a te magod. Nem az én földembe. Nem ismerlek többé Ulfric. Ahogy te nem ismersz engem.
A legelső mag hull a foldbe. A leggyorsabbat szél, eső nem éri. Ulfrická tesz ma egyet a nász "

/Sápadt Hold/

"...a nagy szerelem sem olyan, mint a versekben. Van a mámor meg a szenvedély, de később csak a fájdalom marad. És az utóbbi sokkal tovább tart..."

1 megjegyzés:

  1. Sikerült megtalálni a legtöbb találó mondatot. Nagyon jót nevettem köszi :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...