2010. márc. 4.

Gena Showalter - Éjsötét csók

Az Alvilág Urai 2. kötet
Lucien - Anja

Ékes példája ezen könyv, hogy egy különösebben nem várt szereplő tarol és az első oldalakkal már megnyer magának. Őszintén reméltem, hogy az Éjsötét vágyak után a folytatás kicsit jobb lesz, bár álmodni sem mertem volna, hogy ennyire. Nem igazán tudtam, hogy Lucien mivel is tud előállni. Így teljes mértékben meglepett a kötet.

Az Alvilág Urai az előző kötet végére elhatározzák magukat, hogy nem csak ülnek a babérjaikon és küzdenek a bennük lakozó démonnal, hanem megkeresik az elveszett szelencét és közben egy újfajta háborúba kezdenek a Vadászokkal.
Nemcsak Maddox, de ezáltal Lucien is felszabadult az éjféli öldöklés alól, amiben nagy szerepe van Anjának, a Fejetlenség istennőjének. Ez a szőke szépség közben ki is szemelte magának a harcosok vezetőjét és Lucien nyomában jár. Azonban Kronosz úgy döntött, hogy Anjának mennie kell és Lucient bízza meg azzal a feladattal, hogy vessen véget az istennő életének. A pikantéria az, hogy bár minden vágya a nő, mégis megpróbálja és elkezdik az ő macska-egér játékukat, számos szócsatával, összecsapással.

Míg Maddox története szerelmes volt, nagy érzelemkinyilvánításokkal, addig itt nem egymás karjaiban voltak a szereplők, hanem szinte a könyv végéig harcoltak egymással, mely közben az olvasó sokszor felnevet, kacarászik, sokat mosolyog. Egy nagy játék volt a könyv, ahol kergetik, hergelik, cukkolják egymást a szereplők. Lucien küzd magával és érzéseivel, Anja pedig nem adja fel és harcol a férfiért.

Engem az első fejezet már izgalomba hozott, nekem ez nagyon erős kezdésnek tűnt és ekkor szembesültem először Anja igazi jellemével. Találó, hogy ő a Fejetlenség istennője. Azt mondhatom, hogy szinte utánozhatatlan karakter.
Anja csípős, beszólogatos, odamondós személyiség. Néha kegyetlen gyilkos, máskor durcás kislány. Kis lopós, de nőcis nőci, csilli-villi körmökkel. Szőke bombázó, aki azért mély sebeket őriz, a múltja őt is megkeményítette a maga módján.

Lucienre nem figyeltem eléggé az első kötetben, egyszerűen betudtam a harcosok vezetőjének, a Halál démonának. Nem találtam benne túl sok érdekességet, ez azonban rögtön változott, mikor szembesültem azzal, hogy sebhelyes az arca. A hegeknek története van, és ezek a hegek most bántják és bizonytalanná teszik, ami nekem nagyon tetszett. A sebzett harcosok a gyengéim közé tartoznak, nem tehetek ellene.

Nagyon jó páros ők ketten. Megszerettem őket, megnevettetek.

Jó volt látni, hogy haladunk a történetben, vagyis hogy van történet. Egy kis mese, egy kis mitológia négy kincsről, ami elvezet majd minket és a harcosokat a szelencéhez. A Kényszer Ketrece, a Mindent látó szem, a Láthatatlanná tevő köpeny és a Szétválasztó pálca. Abba inkább nem mennék bele, hogy igen ismerősek már máshonnan is ezek a tárgyak, legalábbis némelyikük. És ebből egy a könyv végére kipipálva.

Gyarapodtunk egy újabb szereplővel, a szívtipró Williammel, aki még Hérát is megkapta, és nagyképűsége lankadatlan. Anja egy közeli barátját tisztelhetjük benne, akivel élvezik a vitákat. Sokak kedvence, az enyém mégsem lett az. Egyszerűen még nem találom kellően érdekesnek a karakterét, bár az a bizonyos könyvecske és jóslatai akár piszkálhatnák is a képzeletem. Szórakoztató karakter az biztos.

Paris, kicsi szívem megkezdi hanyatlását, mert egy bizonyos esemény, egy bizonyos nő letéríti az eddigi általában vidám életének sínjéről. Paris is, ahogyan Ward Rhage-e is igen kedvelt szereplő, aki az én szemembe még csak ezután kezd majd el igazán érdekes lenni. Valahogy nem vonzzanak a szépfiú karakterek, a vicces, laza, szexi fiúkák. Ez még így kevés lenne, de ahogy elkezd változni, hozzám is egyre közelebb kerül.

A szememben ezzel a könyvvel egy hatalmasat lépett előre a sorozat, hiszen most kaptam igazi cselekményt, imádtam a szereplőket, néhányuk tudott újat mutatni nekem. De a legfontosabb, hogy nevetve szórakoztatott.
Arról már nem is nagyon beszélek, hogy ha csak egy hangyányi szereplésükkel is, de Danika és Reyes tovább fokozta vágyam az ő történetük iránt.

5 pont

Nem szoktam annyira azonosítani szereplőket egy-egy képpel, általában az a legjobb, amit elképzelek, nem pedig amit a valaki lerajzol, vagy fényképez, de nekem Ő Lucien. (Még régen egy fórumon találtam, nem tudom kié, honnan van, remélem felhasználhatom.)


Na és akkor már csak egy icipici idézet…

Senki nem nyúlhat a nőhöz – közölte Lucien fakó, színtelen hangon, miközben tekintetét egy pillanatra sem vette le a szemközti falról. – Ő az enyém.
Azt mondta, az enyém. Anja mosolyogva odaintett mind a négy harcosnak.
– Hallottátok. Az övé vagyok, úgyhogy bekaphatjátok.

hát igen ő Anja…


A sorozat további kötetei:
1. Éjsötét vágyak tovább
3. Éjsötét bosszú tovább
4. Éjsötét hangok tovább

Az írónő Atlantisz sorozata:
1. Atlantisz tovább

A rajzolt kép forrása a deviantART 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...