2010. jún. 20.

Sherrilyn Kenyon - Végzetes ölelés

Dark Hunter 3.

Beérik a sorozat a kedvenceim közé. Számomra a sorozat vonzereje, Kenyon stílusa a fájdalmas múlt, a szívszorító történetek leírásában rejlik. Ebben a kötetben pedig nem is egy ilyen jelenettel, emlékkel találkoztunk.

A jelen, Talon és Sunshine kapcsolatának alakulása nagyon szenvedélyes és nagyon vicces volt. Oldalakat lehetne idézni a meghökkentő, kacagtató párbeszédekből. Ami leginkább Sunshine hóbortos, néha keletótya, hibbant énjéból fakadt. A szerelmi életük csak izzót, és jó volt olvasni a merészebb jeleneteket is.
Közben az egész könyv folyamán megismerjük Talon múltját, az 1500 évvel ezelőtt történteket. Folyamatosan kapjuk meg a teljes képet Nynia és Talon egykori szerelméről, Talon elátkozásáról és mélységes fájdalmáról.

De nem csak az ő múltjába kapunk bepillantást. Megkezdődik egyre több szereplő felbukkanása és megismerése.
Acheron (jelen kötet már Akherónként írja, de én maradnék a számomra szimpatikusabbnál) már ismert és számomra szeretett szereplő. De csak most látszik igazán mi mindent tartogat még nekünk a saját könyvéig. Igaz kapunk kis emlékmorzsákat, erőt és hatalmat, amin persze megdöbbenünk, de tudhatjuk, hogy ez még semmi.
Zarek fájdalma a mi fájdalmunk, pedig még igazán nem is tudjuk milyen. Csak egy-egy gondolatot, szemrebbenést vehetünk észre, de azok elég sokat elárulnak. Fáj a szívem érte, mert annyi igazságtalanság érte, csak ez a kötet alapján. Szegény remélt egy kis társaságot, változást a sokéves magány és hideg után. Erre csak bizalmatlanságot és elszigeteltséget kapott. Szóval már alig várom a következő kötetet.
Vane és Fang tűnt fel a farkasok közül. Vane nagy kedvencem lehet, úgy érzem. Szimpatikus volt nagyon és már megpillantotta élete szerelmét. Fang a vicces figura, de számomra még nem mutatott sokat.
Valerius a dühös római. Zarekkel való kapcsolata érdekes és még érdekesebb, amit a kötet végén megtudtunk róluk. Nem várt fejlemények ezek számomra. Valerius még nem keltette fel igazán a kíváncsiságom, sőt annyira nem is volt szimpi, de biztos a kellő időben dobbant majd nálam is.
Artemisz a kis büdös ringyó. Nem bírom, főleg amit Acheronnal tett, tesz.
Az ellenség most igen érdekes. Mert összefognak a hatalamátvétel miatt. Talont elátkozó isten, Dionüszosz és Acheron egy ismerőse. Megmondhatnám kicsoda, de hát inkább maradjon rejtély.
A végső harc nagyon jó, a befejezésben az egyes szereplők is megkapják a maguk részét és igazán azoknál a részeknél döbben le az ember.

Na de miután már itt írtam mindenkiről, gondolom nem ártana kicsit a főszereplőket is megemlíteni jobban.
Sunshine, mint már írtam elég hóbortos tud lenni, néha feledékeny, kicsit zizi. Művészlélek, festő, szabad szellem. Független fiatal nő. Csak biokaját eszik és neki senki, semmi nem parancsol. A végére kiderül, hogy nem is teljesen emberi és ez nagy segítség a végső csatában.
Számomra szimpatikus a nézetei miatt.

Talon egy tuti pasi. (Bár megnéztem Kenyon karaktereinek adatlapján és igazából nem az én stílusom, de a képzeletemben nagyon jól néz ki.)
Elnyomta fájdalmát és dühét, így képes az egyik legjobb Sötét Vadásszá válni. Gyógyító képessége van. Kelta törzsi fejedelem volt és származása okozta számára a legtöbb fájdalmat és testi-lelki szenvedést
Jaj és a legédesebb... pezadagolókat gyűjt. Talán a Snoopy Pezadagoló a kedvence.
Talon és Sunshine lelki társak és ez sok érdekes esemény alapja és megoldása.

Van egy kedvenc idézetem, igazából nem értem miért lett kedvenc, de azóta sokszor elolvastam és mindig megnevettet. Pedig annyira nem vicces. Lehet azért, mert Zarek mondta...
– Mi vagy te? – kérdezte a démon, miután nem sikerült megijesztenie, vagy megfélemlítenie Zareket.
Az lebiggyesztette a száját.
– Hadd meséljem el a munkaköri leírásomat! Én vagyok a Sötét Vadász. Te démon vagy. Én ütök, te vérzel. Én ölök, te meghalsz.

5 pont

A sorozat további kötetei:
1. Álomszerető tovább
2. Éjféli vad tovább
3. Végzetes ölelés tovább 
4. Ördögi tánc
5. Angyali csók

1 megjegyzés:

  1. Nekem is hasonló a véleményem. :) Valeriusra én azért figyeltem fel, mert fórumon írták, hogy Tabitha lesz a párja. Érdekes lesz, mert Kyrian holtan szeretné látni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...