2010. júl. 11.

Becca Fitzpatrick - Csitt, csitt

Hush, hush series 1.

Rövid leszek, tömör, csak a véleményem.

Sokakkal ellentétben nem vártam sokat a könyvtől, így egy kellemes egynapos szórakozást kaptam. Nem varázsolt el a történet, a téma, csak kikapcsolt.
Elég kiszámítható volt a történet alakulása, de azért egyszer a végén meglepett az egyik szereplő kiléte és hát Folt is kicsit megingatott, hogy akkor most hova is tegyem őt.

Azok közé a könyvek közé tartozik számomra, ahol a butaságok, túlzások, erőltetett jelenetek nem zavartak vagy dühítettek, hogy végig idegeskedjem őket. Inkább gyorsan túlléptem rajtuk.

Számomra nem volt benne különösebben szimpatikus, vagy unszimpatikus személy. Igaz Vee azért már majdnem az idegeimre ment.
Nora gyanakvása, gyanúsítgatása szerintem az elején indokolatlan és eltúlzott volt. Lehetnek valakinek megérzései, de azért ez már azért sok volt.

Nora és Folt beszélgetései megmosolyogtatóak voltak, talán azok a legjobb részek a könyvben.
Biológia óra ide vagy oda... bármelyik készült előbb... Twilight vagy Hush, Hush (érdemes nem előre véleményt alkotni, olvass utána) számomra azok a jelenetek sokat dobtak a könyvön.

Ajánlom? Nem ajánlom?
Elég vegyes a könyv fogadtatása. Én nem bántam, hogy megírták és hogy olvashattam. Folytatást is biztos fogom.

Borítót nem tudom hova tenni, élőbe a kép szerintem nem olyan szép. Lehetne az angyal sokkal finomabb, a cím meg miért nem maradhatott az angol. Nem muszáj mindent magyarosítani. Szerintem.

4 pont 

A sorozat további kötetei:
Crescendo tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...