2010. szept. 6.

Augusztusban olvastam

1. Judith McNaught: Álomkirályság (5)
2. P. C. Cast – Kristin Cast: A Préda
(5) tovább
3. Julie Garwood: Két rózsa (3,5)
4. Rachel Gibson: Jégbe zárt szívek
(4,5)
5. Lisa Kleypas: Lady Sophia szeretője
(5)
6. Julie Garwood: Három rózsa
(4)
7. Johanna Lindsey: Szívem ellopott kincsei
(4,5) tovább
8. Johanna Lindsey: A vágy foglyai (5) tovább
9. Kresley Cole: Szeress, ha mersz! (4,5)
10. J. R. Ward: Megbosszult szerető (5) tovább


Meglepően gyér hónap volt, de hát része van ebben, hogy a hónapban vendégem volt és egy hét kimaradt a nyaralás miatt. Hiába vittem könyvet (nem is egyet), annyira jól telt a hét, hogy nem is volt se kedvem, se időm elővenni a könyveket. Néha az emberekkel kell foglalkozni.

Összességében egy nagyon pozitív hónap volt, szinte alig csalódtam és ért néhány kellemes meglepetés.

Elolvastam az első Judith McNaught könyvem. Jól beválasztottam, mert az Álomkirályság romantikus körökben elég előkelő helyen szerepel. Én sem csalódtam, sőt, nagyon nagyon tetszett. Ha valahol fellelném, még lehet meg is venném.

A titok és a Váltságdíj után azt hittem nagy nagy kedvencem lesz Julie Garwood, és imádni fogom minden könyvét. Aztán olvastam az Oroszlán asszonyát, ami ugyan jó volt, de semmi extrát nem adott. Majd most elkezdtem a Clayborne fivéreket. Imádom a 4 testvért, néha még Mary Rose-t is, de ez az amerikai western romantika nem annyira jött be.

A préda kellemes csalódás volt, az alulmaradt Vad után. Viszont lassan beérjük az eredeti kiadást és akkor mi lesz? Remélem, hamarosan olvashatom a Megkísértvét is. Nagy hullámvölgyekkel, de azért szerelem ezt a sorozatot is.

Ritkán leszek kerge egy könyv miatt, de a Jégbe zárt szívek teljesen megőrjített, miután egyszer olvastam róla. Meg kellett szereznem. Hát megszereztem és végül is jó volt, de azért nem tökéletes.

Végre sikerült befejeznem a Malory család eddig kiadott könyveit. A vágy foglyai nagyon tetszett, kedvenc lett és kell nekem.

Kresley Cole történelmi romantikus oldalába is bepillantást nyerhettünk, új könyve, egy könyvtrilógia első kötete jelent meg tőle. Nem volt kérdés, hogy olvasnom kell. Mit mondjak az elején kicsit megijedtem, hogy nem fog annyira tetszeni, de az alapsztori nagyon bejött, a testvéreket is megszerettem, és miután már nem erőltették a civakodást a főszereplők, igazán megtetszett a történet.

Két könyvet (Lady Sophia, Megbosszult szerető) újraolvastam. Mindkettő nagy kedvencem.

Jön a suli, nem tudom, hogy befolyásolja az olvasást. De van egy sejtésem, hogy nagyon sehogy. Elég kevés órám van és csak hétfőn és szerdán van suli.
Most egy ideig nem nagyon lesznek új fontos megjelenések. Szóval irány a könyvtár és a barátok. Nem mintha itthon nem találnék olyan könyvet, amit még nem olvastam.

3 megjegyzés:

  1. Álomkirályságot jövőre a General Press kiadó újra ki fogja adni. :)

    VálaszTörlés
  2. Oh ez egy jó hír, akkor tuti meg fogom venni.

    VálaszTörlés
  3. Novemberben szerintem már kiderül, hogy melyik hónapban fog megjelenni. Általában akkor árulják el a jövőévi kiadási tervüket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...