2010. dec. 26.

Karen Rose

Karen Rose az egyik kedvenc íróim közé tartozik. Minden magyarul megjelent könyve itt van a polcomon és imádom őket. Számomra ő írja a legjobb krimiket. Romantikus kriminek van titulálva, és ez néha úgy érzem elveszi a kedvet az igazi krimiket olvasóktól, mert mindig meglepődnek, hogy nem erre számítottak. 
Ezek ízig-vérig gyilkolászós, rendőrségi nyomozást végigvezető, pörgős történeket, amelyben helyet kapnak a főszereplők érzelmei egymás iránt. 
Remélem az Ulpius kiadó végre rájött a kezdeti bizonytalankodás után, hogy igenis folytatni kell a kötetek kiadását. 
Rossz voltam, mert eddig nem írtam a Daniel Vartanian trilógiáról, de egy újraolvasás után nem fogom elmulasztani még egyszer. Vagy hamarosan pótolom, még nem tudom. 

Addig is az írónő könyveiről.

1. Don't Tell
Dr. Max Hunter - Caroline Stewart

2. Have You Seen Her?
Steven Thatcher - Dr. Jenna Marshall

3. I'm Watching You
Abe Reagen - Kristen Mayhew

4. Nothing to Fear
Ethan Buchanan - Dana Dupinsky

5. You Can't Hide - Érints meg
Aidan Reagan - Dr. Tess Ciccotelli
véleményem

6. Count to Ten - Számolj tízig
Reed Solliday - Mia Mitchell
7. Die for Me - Halj meg értem
Vito Ciccotelli - Dr. Sophie Johannsen
véleményem

8. Scream for Me - Sikíts értem
Daniel Vartanian - Alex Fallon

9. Kill for Me - Gyilkolj értem
Luke Papadopoulos - Susannah Vartanian

10. I Can See You
Noah Webster - Eve Wilson

11. Silent Scream
David Hunter - Olivia Sutherland

12. You Belong to Me (2011)
JD Fitzpatrick - Dr. Lucy Trask
 
Néhány háttérinfó a Daniel Vartanian trilógiáról magyarul itt.

A könyvek közötti kapcsolat 


1 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyszerű krimiket ír Rose, és nagyon drukkolok, hogy az Ulpius kiadja az összes könyvét, de azért is, hogy ne olyan rettenetes borítóval, mint amilyet az Érints meg kapott..

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...