2011. jan. 25.

Brenda Joyce - Halálos viszonyok

The Deadly series 3.
Francesca következő ügyfele látszólag egy igen könnyű esettel bízza meg. Derítse ki, hogy a férjének van-e szeretője. Ugye ez nem is olyan bonyolult, de... Francescanál mindig akad egy "de". Szóval minden szép és jó lenne, ha leskelődés közben, a fáról lezuhanva nem egy női holttestre esne. Mégpedig azé a nőére, aki az előző rész végén segítséget kért, majd szó nélkül riadtan elmenekült. Úgy tűnik, egy őrült sorozatgyilkos járja a várost. Előtérbe kerül Maggie Kenedy, Joel édesanyja, és további régi barátnők. Mert úgy látszik a szálak összefüggnek.
Közben igen hevesen közelednek a szerelmeseink a döntő lépés felé. Hart néha-néha közbeszól, mind Francesca, mind Connie életébe. Szépen kavarja az eseményeket. Egy új szereplő, Bartolla személyében egy törtető, nagyvilági nő kerül a társaságba. Szórakozás és pénzszerzés reményében még szerintem sok-sok bonyodalmat okoz majd. Jókat mulathatunk, hogy két kislány, hogy tudja felborítani egy szolgáló életét. Egy vörös ruha pedig a férfiak lelki nyugalmát.

Francesca akaratán kívül is mindig valami bűnűgyi nyomozásba keveredik, ezzel borzolva a szerettei idegeit, de talán itt már nem követett el nagy bakikat, legalábbis semmi sem tudott felidegesíteni. 
Igazán beindult a szereplők közötti viszonyok alakulása. Ilyen tekintetben nagyon is találó a cím. Francesca és Bragg nem is egyszer kerültek intim helyzetbe, amik igen jó jelenetekre sikerültek. Hart és Francesca között igen hullámzó a kapcsolat, mondogatják, hogy barátság-barátság, de... szerintem ezt senki sem hiszi el. Az édes mama pedig szorgalmazná is az udvarlást. 
Evant mindig is szerettem, itt néha már a kiakasztás szélére sodort a Bartollával való flört miatt, de aztán jött Maggie. Én annyira drukkolnék nekik, de tudom, hogy ez még kérdőjeles és hosszú menet lesz. De hátha.
Connie, Connie... még mindig nem gyere be, egyszerűen szörnyű, ahogy viselkedik, pedig csak ki kellene nyitni a száját. 
Na de Peter és a gyerekek... nagyon jókat nevettem azokon a jeleneteken. Valami édesek voltak. 
Nem lepődtem meg, hogy Francesca csak a végére rakta össze a kirakóst. Na nem mintha nekem minden egyértelmű lett volna, na de így elmenni egy név felett, pedig én simán beletaláltam. 

Spoiler az előző részre nézve!
Na és a vége. Ugye az előző részben Rick Bragg vallott, nős. Szomorú, szomorú és hát ugye a válás nagy botrány, de úgy látszik elszánta magát, csak hogy a kis kavaró Bartolla betesz nekik és úgy látszik a feleség hazatér. Hát kíváncsi vagyok. 
Spoiler vége!

Nem adok neki jobbat, mint 4 pont, pedig sokkal jobb volt, mint az első rész, de lesz ez még ennél jobb is. Ahogy kerülnek közelebb egymáshoz a szereplők, úgy tetszik egyre jobban a sorozat.

4 pont

A sorozat további kötetei:
1. Halálos szerelem tovább
2. Halálos gyönyör tovább
4. Halálos vágy tovább
5. Halálos ölelés tovább
6. Halálos ígéret (megjelenésre vár)

1 megjegyzés:

  1. Szia, Anyukám új kedvencét olvasod.... sorba tudnád nekem rakni a halálos szóval kezdődő köteteket ha megkérlek?
    esetleg ha nem gyűjtöd a könyveket, átvenném tőled őket jutányos áron ...

    Boccer123@gmail.hura válaszolj, kérlek


    Csen

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...