2011. jan. 31.

J. R. Ward - Feloldozott szerető

Fekete Tőr Testvériség 5.
Vishous - Jane Whitcomb


Nagy kedvenc mind a könyv, mind pedig a szereplők. Ez volt az első FTT kötet, amire hónapokat várnom kellett.

Vishous már az előző kötetben is kapott több szerepet, így igazán felkeltette kíváncsiságom. Egy férfi, aki nem veti meg egyik nemet sem, ha úgy adódik. A szexet keményen szereti, nem hódol be senkinek és intelligenciája az egekben. Furcsa képessége és tetoválásai vannak. De hogy lett valaki ilyen ember? Hát erre mind választ kapunk, mert Vishous is megmutatja nekünk múltja kirakós darabkáit és a jelen számára is sok újdonságot tartogat. Épp lelkileg egy mély gödörben érzi magát mikor meglátogatja az Őrző és felfedi előtte a titkait és alkudozásba kezdenek. Majd egy golyó Jane Whitcomb kezei közé (a műtőasztalra) sodorja.
Jane szintén egy nagyon intelligens orvos, aki egyszer csak a vámpírok világában találja magát, amit egész jól kezel. Eleinte próbál ellenállni a „Stockholm szindrómának”, de be kell látni, hogy őket az isten is egymásnak szánta. :)

Vishous csodálja a szőke orvosnő intelligenciáját, bátorságát és nem elfelejthető dolog, hogy igen jól megy nekik a vadabb szex is. Viszont ember nem élhet a vámpírok világában, Vishoust pedig köti az esküje, mégis megpróbálják együtt.

Az alantasok azonban mindig bele tudnak szólni az események alakulásába és hát ott tesznek kárt, ahol tudnak. Így jutunk el a végkifejlethez, ami sok rajongó számára okozott csalódást.

Megismerjük kicsit a Kiválasztottak világát. Cormiát, Phury leendő felét. Mannyt, a szexi orvost, aki szintén kap majd még szerepet a későbbiekben, nem is akármilyet…

Az Őrző vallomása engem meglepett, nem számítottam rá, a Nemző dolog kicsit fura, de hát ha hagyomány, hát hagyomány. Különben is, így legalább már Phury és Cormia is találkoztak.

A vége… ahogy a szerelmeseket mégis összehozza a végzet, nekem nem volt olyan furcsa és zavaró, mint másoknak. Előtte jól megsirattak, így már mindennek örültem, csak legyenek boldogok.

Vishous karaktere a szexjelenetekben is nagyon megmutatkozott, és mit mondjak, imádtam az összeset. A könyv eleje szintén egy erős kezdés volt, valahogy nagyon megfogott. Jane a második kedvenc női szereplőm, valahogy őrá tudok Bella után a legjobban felnézni.

A Butch és V között lezajlott beszélgetések szintén a kedvenceim. Örültem, hogy ilyen nyíltan tudtak ezekről egymásnak beszélni.

Néha kicsit megrázó volt. Tudtam sírni, nevetni. Egy szóval IMÁDTAM. 
5 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...