2011. szept. 3.

Júliusban olvastam

Szégyenemre egy hónapot elmaradtam a hóvégi összegzésekben, így most pótolnám a lemaradásom.


1. Kelley Armstrong: A szellemidéző (4) tovább
2. Andrea Cremer: Wolfsbane – A keresők (4) tovább

Oh az a csodás ifjúság... mind a két könyv egyedi történetet tartalmaz. Míg A szellemidéző egy sokak által várva várt kötet volt, addig a Wolfsbane Andrea Cremer sorozatának második története. Az egyiket felvettem, elolvastam, letettem minden különösebb rajongás nélkül, addig a másik kellemes csalódás volt. Az Armstrong könyvtől nem vártam különösebben sokat, bármilyen híre is volt és őszintén nem is kaptam túl sokat, bár egyediségével szórakoztatott. A Wolfsbane-t pedig jobban élveztem, mint az első kötetét és egyre jobban a szívembe zárom a szereplőit. Érdekesség, hogy pontszámban nemigen különbözik a két könyv, érzésben azért néhány tized eltérés lenne.
 


3. Julia Quinn: Rossz kor (4) tovább
4. Lisa Kleypas: Mindenem a tiéd (5) tovább
5. Kresley Cole - Szeress, ha akarsz (4) tovább

Az igazi romantika területére evezve, azt mondhatom, hogy mindhárom várva várt könyv volt. Quinn könyvei mindig szórakoztatóak, és itt a férfi főszereplőnk igencsak a szívemhez nőtt, ha a nő nem is különösebben. Több év várakozás után végre Nick Gentry is megérkezett hozzám és nem okozott csalódás, csak csupa meglepetést. Lisa Kleypas is örök kedvencem marad. Kresley Cole fantasy sorozatát jobban szeretem ugyan, de ha már a skótokról is tud írni, akkor az rossz így se, úgy se lehet. Nem egy nagy könyv a Szeress, ha akarsz, sőt nem is az a tipikus skót sztori, de az írónő stílusa engem mindenben kárpótol.



6. Katie Fforde: Hív Amszterdam (4) tovább
7. Jill Mansell: Újrakezdés (3) tovább
8. Nora Roberts: Látomás fehérben (4) tovább
9. Susan Elizabeth Phillips - Szeretőm a First Lady

Katie Fforde most nagy sláger nálam, beszereztem az összes magyarul megjelent könyvét. Mondjuk úgy, hogy kicsit megijedtem a könyv elején, hogy nem fog tetszeni, de fordult a kocka és igenis szívembe zártam a történetet. Bár a cím elégé félreérhető is lehet.
Jill Mansell meggyőzött a Szólóban c. könyvével, viszont az Újrakezdés bár olvastatta magát, mégsem nyűgözött le. Nem is a sztorival volt gondom, inkább a szerencsétlen szereplőkkel.
Még nem mondhatom magam egy Nora Roberts fannak, hiszen alig-alig olvastam valamit az írónőtől, sőt romantikus történetét eddig még nem vettem a kezembe, de amint megláttam a megjelenő könyvek között a Menyasszonyok sorozatot tudtam, hogy ezt bizony olvasnom kell. Igazán kellemes olvasmánynak bizonyult, csak azt sajnálom, hogy a folytatáshoz még nem sikerült hozzájutnom, pedig már megjelent mind, hála a Gabo kiadó gyorsaságának.
SEP egy utánozhatatlan írónő a műfajában és én imádom, még a kevésbé jól sikerült könyveit is. Nagy megelégedéssel tettem le ezen könyvét, hiszen újfent egy remek könyvet adtak ki tőle. Nagyon nagyon tetszett.



9. Sherrilyn Kenyon: Álomszerető (3,5) tovább
10. Kresley Cole: Vámpírzóna (5) tovább

Egy újraolvasás miatt került a kezembe az Álomszerető és most őszintén számba vettem a könyv hibáit és a nyújtott élményt. Számomra nem a remek kategória, de megbocsátom, hiszen utána a sorozat jobbnál jobb kötetekkel büszkélkedhet. Viszont itt sem a szereplők nem lettek kedvesek a szívemnek, se a történet nem tudott lenyűgözni.
Annál inkább Kresley Cole. Cade már régóta várva várt szereplő volt és egyáltalán nem hazudtolta meg magát a könyvében. Imádtam minden sorát. Vicces, erotikus és fantasy, úgy ahogy a sok hasonló sorozat nem.



11. Neil Gaiman: A temető könyve (1,5)
12. Sebastian Fitzek: Ámokjáték (4,5) tovább
13. Brent Weeks: Az árnyékvilág peremén (5) tovább

Jaj nekem Gaiman bácsi, én azt hittem szeretni foglak, de nagyon megszenvedtem A temető könyvével. Kaphatott érte bármilyen díjat engem akkor se tudott lekötni, nem tudta felkelteni az érdeklődésem. Rövidsége ellenére azt hittem sose érek a végére. Soha többet.
Ámokjáték, ámokjáték... annyira tetszik a neve. A történet filmbeillő, és úgy is perget a szemem előtt. Nem különösebben nagy szám, nekem mégis elég pörgős volt, kicsit be is csapott. Egy napos szórakozás, hiszen gyorsan fogynak a lapok.
Kylar,  Logan és a többiek Az árnyékvilág peremén. Valamilyen úton módon kibírtam, hogy ne csapjak le a könyvre a megjelenéskor. Nagyon szeretem a hangulatát, nagyon sok szereplő igazi kedvenc és hűledezek a sok igazságtalanság miatt. Gyötör, néha megborzongat. Nekem nagy élmény olvasni.

Fogadalmak:
Újraolvasás: Álomszerető
Top30 romantikusból: -
Csökkentsd a várólistád: -



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...