2012. máj. 9.

Drágaságaim (1)

2012. április

Recenziók
A kiadói szerzeményeim, azaz recenzióim a hónapban:

A Bloodrose-zal befejeződött Calla, Ren, Shay és a többi fiatal története, de szerint Andrea Cremer világa nem veszik el.
A Soulless és a Stray könyvekre nagyon fájt a fogam. Egyikről csupa jót hallottam, a másik már a létével felkeltette az érdeklődésem. Cassandra Clare új sorozatindító kötetét, a Pokoli szerkezetek első részét már olvastam, de ihlet és idő hiányában a poszt még megszületésre vár. Még nem érzem azt, hogy A végzet ereklyéi köteteinek sarkában nyomulna a rajongásom Az angyalt olvasva, de mindenképpen kellemes volt. 
Az Agave kiadó is megajándékozott egy urban fantasyval, Az utolsó vérfarkassal, olvasás épp folyamatban. Ha a történet nem is feltétlen köt le túlzottan, a stílusa nagyon tetszik. 
Az Ad Astra kiadó újdonságainak egyike is a polcomon. Marija Morevna és a halhatatlanról eddig pozitív véleményeket hallottam, remélem hasonlóan vélekedem majd én is.

Áprilisi vásárlások
És jöjjön a komolyabb bevallás, amikor már a pénztárcám mélyére is kellett nyúlnom.

Az Ulpius visszafogta magát az utóbbi időben, kevesebb nagy akciói vannak, főleg nem azokra a könyvekre, amikre igazán vágyom. Viszont az Alexandra maraton (-35%) most megadta nekem a lehetőséget, hogy elhozzak magammal két Ulpius könyvet. Gena Showalter Atlantisz sorozatának második részén többnyire kellemesen elkacarásztam nem saját példányomat olvasva, így nyugodt szívvel vásároltam meg és tettem az első mellé a polcra. Karin Slaughter Grant County sorozatát nagyon szeretem, viszont megálltam a olvasásban a harmadik kötetnél. Egy ideje már beszereztem a Kínt is, és a megjelenés óta akartam a Hitetlent. Így most már újraolvasással tervezem elolvasni a történeteket.
Julie James könyve azóta lebegett a szemem előtt, hogy megláttam a borítót és a hozzá kapcsolódó dátumon. Ha nem is előrendeléssel, de a megjelenése utáni napokban lecsaptam rá (-20%) és rögtön el is fogyasztottam A hamis partner lapjait.
Szeretem az egyetemi jegyzettámogatást, mert így 500 forintomba került csupán (-75%), hogy enyém legyen az egyik kedvenc mangám, a Vampire Knight 3. kötete.

Gazdagodtam továbbá még egy mangával, A vízisten menyasszonya 8. kötetével, amivel a molyos @Namida ajándékozott meg. A "pizsiparti" ajándékkal az igazi. Volt szerencsém a sorozathoz többször is, mi több a kedvenceim között van, viszont eddig mindig mások példányait olvasgattam és nem szántam el magam a vásárlásra, csak tervbe vettem. Hát most ez a nőszemély újfent elindított a lejtőn, hiszen ha már kedvenc és ha már egy rész meg van belőle, akkor nem árválkodhat egyedül, venni kell a többit is izibe. 
Ő indított el az Anita Blake könyvek vásárlásánál is. Egyszerre két könyvet kaptam tőle, hiszen tudta, hogy imádom őket, csak hát a könyvek árait és mennyiséget látva kicsit ódzkodtam ennyit költeni, bezzeg most csak csóválom a fejem, hogy is kérdőjelezhettem meg, hogy kellenek-e Anitáék a polcra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...