2012. júl. 31.

Drágaságaim (4)

2012
júliusi szerzemények

Nem is tudom, hogy még meglepetésnek számít-e, hogy az Ulpius-ház kiadó ismételten nem tartotta be az ígéreteit, és a júliusi nagy megjelenési dömping előtt újabb változtatásokat eszközölt. Se Karen Rose, se Kresley Cole, de még Lisa Kleypas sem. Így pedig borult az egész havi vásárlási tervem. Mondhatnám, hogy a bánatomban abból meríthettem erőt, hogy mégsem kell súlyos pénzeket elköltenem, de újabb váratlan fordulatok mégis csak pénzköltésre ösztönöztek a tervezet kiadások mellett/helyett.
 
Tehát a havi beszámoló...

Június végi bejelentései után egyszerre akartam körbecsókolni a Gabo kiadó munkátarsait és jól megszidni őket. Beharangozták az egyik kedvenc romantikus írónőm soron következő trilógiájának megjelenését, és egy új szerző (Loretta Chase) szintén trilógiájára hívták fel a figyelmem, továbbá nagy örömmel közölték, hogy mindezt a következő hónapban tervezik az éhes olvasók elé vetni. 1 hónap 6 könyv, az ember pedig bírja pénzzel. Így választani kényszerültem, bár a döntés nem volt túl nehéz, hiszen Julia Quinn szinte mindenki ellen befutó lenne. Mivel a könyvek a tervezettek szerint a boltokba is kerültek, így mára a teljes Bevelstoke trilógia a birtokomban van. (27%, 21% és 23% kedvezmény)

A Citrom és osztriga után jött a Fahéj és karamella, amely Susan Mallery Buchanan szériájának második kötete, főszerepben Walker Buchanan. Nekem ez első rész is kifejezetten tetszett, így nem volt kérdéses a folytatás sorsa. (20% kedvezmény az Alexandrában)

E hónapban is akad kiadó példány, recenzió. Két olyan írónő könyvét kaparintottam meg, amelyeket már nagyon vártam. Rachel Vincent ezúttal a Jaffa kiadónál tűnt fel, és Stray után egy valóban YA fantasy történetet vetett papírra a Lélektolvajokban. Mivel már olvastam, mondhatom, hogy remekül szórakoztam rajta.
Nem mondhatnám, hogy túlzottan követném a külföldi trendeket, írókat, sorozatokat, de néhány blogger és fórum által Larissa Ione neve már azelőtt ismerős volt, mielőtt az Egmont megtette volna a bejelentését. A szerző neve szinte állandó jelleggel feltűnt, ha jó paranormális fantasy volt a téma, de szokásomhoz híven igyekeztem nem vágyódni a sorozata(i) után, addig míg nem hallok már hazai megjelenésekről, mert csak a szívem fájdítanám, hiszen egyéb esetben elérhetetlen lenne számomra. Na de most, hogy már a kezemben fogom a Daemonica első kötetét, a Csábítást, nagyon is van okom az örömre, és tudva, hogy az Egmont kiadó adja ki, még bízhatok is a folytatások mihamarabbi megjelenésében.

És amivel cseppet sem számoltam....


A molyon hallottam először a Rukkoláról, ahol könyveket lehet cserélni, kiküszöbölve a molyos cserék azon korlátját, hogy itt nem kell megtalálnom azt az embert, akitől én akarok egy könyvet és ő is akar tőlem egy könyvet. A megnyitást követően azonban egy ideig elkerültem a dolgot, viszont egyre több molyos polccal találkoztam, ahol büszkélkedtek a happolt könyveikkel. Mivel egyre jobb könyveket láttam ezeken a polcokon, bizony elfogott kicsit az irigység és kíváncsiság, ezért úgy döntöttem kipróbálom. Először kissé nehezen fogtam fel az arányok és pontok rendszerét, de hamar beletanultam és most azt mondom, kissé függővé váltam. 
Véleményem szerint ez a nagy láz néhány héten belül le fog csengeni, hiszen egy idő után el fognak fogyni, az amúgy sem túl nagy számú elpasszolható könyveim, de addig is rendületlenül happolok és járom a postát. Mivel nem csak újdonságokra fáj a fogam, és hát lássuk be a női romantikus irodalom igencsak végtelennek mondható, így abban a helyzetben vagyok, nem kell túl sokat törnöm a fejem és nem kell oly sokat várnom egy-egy jó könyvre.
Ez a kis lista pedig csak azokat a happolt könyveket tartalmazza, amelyeket a postás már kézbesített is, a függőben lévők a következő hónapra kerülnek át.
  • Ha egy könyvet nem akcióznak túl gyakran, akkor bizony nehezebben szánom rá magam a megvásárlására, mert már annyira hozzászoktam a kedvezményekhez. Így járt Meg Cabot Esküvő olasz módra c. könyve is. Bár rendkívül tetszett és már jó ideje a kívánságlistám egy darabja, mégsem vettem eddig meg. A regisztrációs bónusz azonban már az első nap lehetőséget adott, hogy megkaparintsam.
  • Épp ebben a hónapban kezdtem el olvasni Susan Wiggs Tóparti történetek c. sorozatát, néhány kötet után bizonyossá vált, hogy meg kell szereznem őket magamnak, így kapva kaptam az alkalmon, hogy két kötetet happoljak az elsők között. Tehát a Csöndes kikötőt és a Téli varázst kihúzhatom még a beszerzendők listájáról.
  • Előző havi Drágaságaim rovatban újságoltam, hogy már csak a Látomás fehérben c. könyvet kell megszereznem - akkor még szentül hittem, hogy teljes árral  könyvesboltból -, hogy teljes legyen Nora Roberts Menyasszonyok sorozata. A rukkola egy tökéletes állapotban lévő példánnyal ajándékozott meg.
  • Miután rájöttem, hogy a romantikus skót történetek mennyire táplálóak a romantikus lelkemnek, elhatároztam, hogy beszerzek belőlük amennyit csak tudok és most Julie Garwood A gyengéd lovagjával bővült az otthoni szekció.
  • Egy újabb könyv, amihez már volt szerencsém, amin jókat kacarásztam, de mégsem vettem meg. David Safier Pocsék karma. Ha nem is égetően, de vágytam a könyvre, és vágytam egy olcsó árra is. Most pedig azt mondhatom, hogy igazán olcsó volt.
 
Most azt mondom, hogy jövő hónapra már nem is tervezek, tapasztalat alapján úgyis felborul a kalkuláció, de abban biztos vagyok, hogy nem fogom megúszni könyvek nélkül. Már most van jó néhány rukkolás bizniszem, néhány átvevőhelyre beérkezett, de még át nem vett könyvem, és még annyi minden megtörténhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...