2012. szept. 30.

Drágaságaim (6)

2012
szeptemberi szerzemények

Szeptemberben nem voltam olyan elvetemült könyvvásárló, mint a nyári hónapokban, így láthatjátok, hogy nem szórom két kézzel a pénzt könyvekre. 

Tulajdonképpen négy könyvet vásároltam pénztárcából:

Jeaniene Frost - Az első vércsepp
Susan Elizabeth Phillips - Luxusmucus
Carly Phillips - Forró szívek
Susan Wiggs - Daisy férjhez megy

A Frost könyvet nem terveztem ilyen hamar megvenni, mivel a történetet olvastam és írtam is róla, de az Szandi maratont (35%) úgy éreztem nem hagyhatom ki.
A SEP könyvre hiába mondtam, hogy én ugyan ilyen drágán és ilyen borítóval nem óhajtom megvenni, azonban a minél teljesebb gyűjtemény érdekében engedtem, főleg, hogy a bookline 40% kedvezménnyel adta.
Meg volt a havi Könyvtündér (23%) rendelés is, amely az utóbbi időben már hagyománnyá vált. A Forró szíveket már olvastam, de most végre a polcomon is tudhatom. Daisy nélkül pedig nem lenne teljes a Tóparti történetek Bellamykról szóló része. 



Kiadói szerzemény az Új nap virrad Moning kötet és az új szerző(páros) Ilona Andrews könyve, a Mágikus találkozás. Az előbbi olvasás alatt, az utóbbiról csak annyit, hogy nagyon tetszett a felépített világa, szereplőgárdája, blogbejegyzés hamarosan várható.
A rukkolán is visszafogtam magam, igaz nem tudatosan, de most már nehezebben lelek kincsekre:

Teresa Medeiros - Felejthetetlen csók
Carole Matthews - A csokoládéimádók klubja
Judith McNaught - Whitney, kedvesem
Susan Wiggs - A tenger törvénye
Christina Dodd - A király parancsa

Teresa Medeiros könyveivel már régóta szemezek és hiába nem drágák, a végső döntés mindig másra esett eddig. A csodoládéimádók klubjáért a kíváncsiság hajtott, bár miután elhappoltam egyre több negatív kritikát olvastam a molyon, szóval nem tudom milyen lehet. A Whitney, kedvesem az Álomkirályság (egyik kedvenc történelmi romantikusom) folytatása, bár nem ugyanabban a korszakban játszódik, ennek ellenére elég sokan ajánlották. Nyár óta gyűjtöm a Susan Wiggs könyveket. Christina Doddtól pedig még egy könyvet sem olvastam, de a középkori romantikus könyvek is a gyűjteményem darabjait képezik, így A király parancsa is jó választásnak tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...