2012. nov. 1.

Drágaságaim (7)

2012
októberi szerzemények

Azt mondhatom, hogy igazán költségkímélő hónap van mögöttem, hiszen  nagyon jó áron jutottam könyvekhez.

Vásároltam

Karen Chance - Árnyak vonzásában
Karen Chance - Átölel az éjszaka
Syvia Day - Hozzád kötve
E L James - A sötét ötven árnyalata
Jun Mi-Kjong - A vízisten menyasszonya 10.


Eddig is láttam már Szegeden olcsó Kellys könyveket, árakban kb. a Könyvudvarnál kaphatókkal egyeztek meg, de @Veron molyos karcára felfigyelve én is ellátogattam egy TKK könyvesboltba, így 500 Ft/db áron lettem gazdagabb két Karen Chance könyvvel.
Az egyetemi jegyzettámogatásomat felhasználva, 75% kedvezménnyel tudtam megvenni A sötét ötven árnyalatát és A vízisten menyasszonya mangasorozat 10. kötetét. A sötétet olvastam, de mint a szürke esetében még rágódom a bejegyzésen, bár oly sok rosszat most sem fogok róla írni. A manga pedig az előzmények újraolvasása után kerül sorra. Remélem hamarosan.
És volt az Ulpius-ház kiadónál egy 44%-os péntek és szerencsémre nem rakták tele túl sok könyvvel az akciós kínálatot, de a Hozzád kötve c. könyvet nem tudtam otthagyni.


Kiadói hozzájárulás

Jilly Cooper - Alma mater
Ilona Andrews - Áradó hold
Jonathan Beet - A halott ember tava
L.K. Hamilton - Elnyel a sötétség
Richelle Mead - A szukkubusz éjszakája


Jilly Cooper Rutshire krónikák sorozatából még egy kötetet sem olvastam eddig, de néhánnyal már megtörtént a szemezés. Az Alma mater viszont a borítóval és a fülszöveggel nagyon csábítóra sikeredett és bizony nem kicsit keltette fel az érdeklődésem. Jelenleg is olvasom, de az apró betűk és a nagy oldalszám miatt egy kicsit lassan haladok vele, pedig nem rossz, bár a tanári kar az idegeimen táncol.
Az Áradó hold Ilona Andrews Világok peremén sorozatának második kötete, így a Mágikus találkozás után nem volt kétséges, hogy olvasnom kell. Már bejegyzés is született róla.
A Halott ember tava egy rövidke történet az Egmont Dark könyvek között, remélem a négynapos ünnepben kitermelem magamból a bejegyzést is, hiszen gyorsan elolvastam.
Ma fogom befejezni a Georgina Kincaid sorozat második kötetét, A szukkubusz éjszakáját és hamarosan kezdem az éves Merry Gentry adagom, remélem az Elnyel a sötétség nem fog elszomorítani, mint a Fagyos érintés tette.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...