2009. aug. 16.

J. R. Ward - Éjsötét szerető

Fekete Tőr Testvériség 1.
Wrath - Beth

Mondhatni az első vámpíros könyveim egyike. Ma már a J.R. Ward nevet a legtöbb paranormális fantasy rajongó ismeri. Én kb. két évvel ezelőtt csak ismeretlenül szemeztem ezzel a könyvvel, mit sem tudva a külföldi ismeretségről, a sorozatról. Éreztem, hogy jó lesz, éreztem, hogy kell nekem, de hosszú hónapokig hallogattam a megvételt. Mikor becsuktam egy új élménnyel gazdagodtam, nem hittem, hogy jobb lehet. De nagyon is lehet ezt fokozni, mint később kiderült. Mára már nem tartozik a kedvenc Ward könyveim közé, de mondhatom erős kezdés volt.

Caldwell városában az emberek szeme elől bujkálva harc dúl az alantosok és a vámpírok között. A sorozat felöleli a Fekete Tőr Testvériség harcosainak szerelembe esését és csatáit az ellenséggel. Veszteségek vannak és mindig lesznek, de a szerelem akár meg is mentheti ezeknek az elátkozott harcosoknak a lelkét.

Elsőként a testvériség vezetője - a faj trónját még el nem foglaló királya -, kapja meg méltó párját Beth Randall személyében.

Egy zsúfolt szórakozóhelyen veszi kezdetét a Testvériség története. Darius megkéri tisztavérű királyát, hogy segítse át lányát az átváltozáson. Be kell vezetni a lányt a vámpírok világába, mivel eddig emberi életet élt. Darius kérése úgy tűnik teljesítetlen marad, de a sors közbeszól. Egy robbanás során Darius életét veszti és így pecsételi meg a leendő pár sorsát.

Beth egyedül éli életét, macskájával Boo-val, mikor egy idegen bukkan fel a házában. Sajnos az első találkozás nem alakul túl jól, de hamar az élvezetek tengerére eveznek a szereplőink.

A történet során megismerjük a többi harcost: Rhage, Zsadist, Phury, Vishous és Tohr személyében. Betoppan a testvériség életébe egy emberi zsaru, Bucth O’Neal szerepében, aki bár vonzódott Beth-hez, hamar megpillantja élete párját, Marissa személyében, de nekik még igen sokat kell küzdeniük egymásért.

A szex mellett a harcé is a főszerep, most sem marad el a végén egy nagy összecsapás, ahol Beth megmutathatja, hogy milyen erős nő és méltó a királynéi szerepre.

Wrath-ra nagyon is illik az éjsötét szerető kifejezés. Hatalmas, hosszú fekete hajú harcos, csupa feketében. De ő nem az én álompasim. Nekem ő túl nyers, túl vezér, és hát a külső alapján se favorizálom. De attól még tisztelem és szeretem.

Beth egy erős nő, méltó pár egy Wrath karakternek.

A többiekről igen kevés dolgot tudunk meg, szinte csak Rhage villantja meg humorát, a többiek még igen rejtélyesek, ők csak később kapják meg a nagy szerepet. Butch kezdetektől egy nagy kedvenc.

Az Őrző és az Omega örök harca hívta életre a vámpírokat és alantasokat. A világ jól kidolgozott, kemény. A testvériség sötét és szinte elátkozott.

Erős kezdés és ennél csak jobb jöhet.
5 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...