2010. jan. 12.

Levy L Smith - Dark love 1-2.

Egy újabb vámpírtörténet ... magyar író tollából. Legalábbis egy-két mondatból, amit sikerült a neten találnom, ez derült ki. Írói álnévvel és hála égnek angol nevekkel. Másik jellegzetessége, hogy nagyon nagyon rövid, ezzel arányosan az ára se olyan drága.
Gyorsan végeztem vele és őszintén minden hibája ellenére tetszett. Valahogy vitt a cselekmény, a titkok és olvastatta magát.
Kicsit az Evernight és az Éjszaka háza sorozatra tudnám hasonlítani stílusban, történetben.

Valaki olyan kritikával illette, hogy ha szeretem az Odaát sorozatot, akkor olvassam el, mert ez a sorozat rossz másolata. És lám én is azt mondhatom, hogy találtam hasonlóságot (pokolkutya, sóval való védettség, démonűzés). De nekem tetszett, mint ahogyan az Odaát is.

Sandra Palmer a főszereplő, aki mit sem tud származásáról, eddig szinte burokban élt. Hirtelen meghívást kap egy elit bentlakásos iskolából. El is megy és semmi sem az aminek tűnik. Kezdődnek a bonyodalmak.
Megvan a két hősszerelmes is.
Donnie, a vámpír. Tipikusan az a vámpír srác, akibe az első látásra beleszeretsz. Én mégse kedveltem meg igazán.
Luke a serif fia. A jóbarát, aki azért több, mint barát. Kedves, helyes, bátor és egyre inkább kiderül, hogy elég sok titka van. Én őt szerettem meg igazán, de sejthető, hogy milyen vége lesz.
Sandra a suliban adja a buta lányt, aki nem fogja fel mi is történik vele, a menők bekebelezik, alakítanák, de nem megy.

A csajjal az első részben nem volt bajom, a másodikban viszont kicsit idegesített. 15 éves, de úgy beszél magáról, mintha már kész nő lenne. Így a férfiak, úgy a férfiak. Közben meg minkét sráchoz vonzódik. Donnieval jár, de Luke-kal kavar. Egyik pillanatban egyik a nagy szerelme, a másikban a másik. Oké a sors jól megszívatja, mivel idő közben vámpír lesz, így Luke-kal nehezen maradhat, de szegény srác nem ezt érdemli.
Hogy mi is történik igazán a két kötetben?
Hát elsőben megismerjük a származását, milyen erők akarják megszállni, menekülnek, küzdenek és a végén vámpírrá válik. Ezt lényegében már az első fejezetben megtudjuk. Mert az egész első fejezet lényegében az utolsó előtti fejezet lenne, de kedvcsinálónak berakták az elejére. Nem volt olyan rossz ötlet, az én érdeklődésemet felkeltette.

A végső harcban  sok rossz démon kiszabadul és Sandra démona pedig tovább üldözi őket.

A második kötetben Sandra szeretne találkozni anyjával, de kiderül később, hogy nem volt jó ötlet. Üldözik őket, közbe Luke-kal összemelegednek, de ez sem tart sokáig. Szomorú dolgok történnek és a harc még nem ér véget. Sok izgalom van benne és titkokra derül fény. Lassan összeáll a kép.

Én ajánlom mindenkinek. Harmadik kötet hamarosan megjelenik.


4 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...