2010. nov. 30.

Novemberben olvastam

1. Juki Kaori: Angyalok menedéke 3. (4,5)
2. Hino Matsuri: Merupuri – The Marchen Prince 1. (4)
3. Hino Matsuri: Merupuri – The Marchen Prince 2. (4,5)
4. Hino Matsuri: Merupuri – The Marchen Prince 3. (4)
5. Johanna Lindsey: Kalandos szerelem (3,5) Tovább
6. P. C. Cast – Kristin Cast: Megperzselve (4,5) Tovább
7. Julia Quinn: Tisztességes ajánlat (4) Tovább
8. Maya Banks: Édes megadás (4,5) Tovább
9. Richelle Mead: Véreskü (5) Tovább
10. Laurell K. Hamilton: Misztrál csókja (4) Tovább
11. Karin Slaughter: Sikoly (4,5)  Tovább
12. Richelle Mead: Spirit Bound (5) Tovább
13. Karen Marie Moning: Álom és valóság (4,5) Tovább
14. Hino Matsuri: Merupuri – The Marchen Prince 4.  (5)
15. Suzanne Collins: Futótűz (4,5) Tovább

Az elmaradhatatlan mangák.... folytattam egy kötettel az Angyalok menedéke történetét. Igazából kedvenc nem lesz, de azért olvasni szeretem. 
Volt egy kis online olvasás is. A Vampire Knight animét és mangát is nagyon szeretem, így elolvastam a mangaka egy másik 4 kötetes történetét a Merupurit. Egy történet a mesebeli hercegről. Leginkább az aranyos és édes szóval tudnám jellemezni a mangát. Alam herceg egy átok miatt a sötétben felnőtt férfivá változik, de a megfelelő lány csókja visszaváltoztatja eredeti alakjába, amely egy zabálnivaló kisgyerek. Átok, örökség, szerelem, varázsbirodalom. 
Én szerettem, kis cuki volt. A nagy Alam meg nagyon helyes. 
Ha te is el akarod olvasni, magyarul akkor katt ide(Az utolsó fejezetek még nincsenek lefordítva, de a neten mindent megtalálsz.) Egy kis ismertető pedig itt.

Úgy látszik ebben a hónapban egy hangyányit befürödtem a romantikus sorozataimmal. Nem mintha olyan szörnyűk lettek volna, de az előző kötetek színvonalát csak alulról súrolták. 
A Kalandos szerelemben hiányoltam a romantikát, túl sokat foglalkozott a női főszereplő életével és a fordulatokkal, a titkokkal sem voltam elégedett. 
A Tisztességes ajánlat pedig egész édes volt, de megint hiányoltam az igazi közös jeleneteket. Én azt szeretem amikor a párocskák együtt vannak, veszekednek, vagy csak kerülgetik egymást, nem amikor lényegében alig találkoznak, de a story meg megy tovább.

Úgy érzem Maya Banks egy szívemnek kedves írónő lett. Igaz ez a kötet nem fogott meg maradéktalanul, de a szereplőket megkedveltem és türelmetlenül várom a folytatást. Jó kis sorozat lesz ez.

A hónapban volt egy kis krimi is. Végre levettem a polcról a Sikolyt. A szereplőket kedvelem, a történet tartogatott érdekes fejleményeket. A sorozatot még mindig szeretem. 

A fantasy vonal még mindig erős. 
Beértük az Éjszaka háza külföldi köteteit. Most már mi is az eredetire várhatunk. Szeretem a sorozatot. Egyre misztikusabb, sötétebb. A szereplők jónéhánya igazán a szívemhez nőtt. A Megperzselve egy egész jó kötet lett, mert ugye nálam a sorozat minősége elég hullámzó.

Az Álom és valóság az a könyv, amitől ebben a hónapban megkergültem. Már nagyon vártam, hogy olvashassam. Abszolút kedvenc, még a 4,5 pont ellenére is. Ha kb. egy hónappal ezelőtt olvasom, gondolkozás nélkül adtam volna rá 5 pontot, de most valahogy kezdek egyre inkább szigorúbb lenni a könyvekkel.

Oh, az a drága Vámpírakadémia. A Véreskü volt az első recenziós példányom életemben. 5 pontot kapott, de néha elgondolkozok rajta biztos megérdemelte? Jó volt, hangulatos és hát Dimitrij igen... fincsi volt, tetszett ez az új szerep. Aztán már olvastam is a folytatást. És hát az 5. kötet a Spirit Bound abszolút viszi a pálmát a sorozatban. A legfordulatosabb, a legizgibb, és hát az a zárszó....

És még két tovább Agave recenziós példány, amit még egyszer nagyon köszönök.
Misztrál csókja... vártam már, főleg Sholtó miatt. De igazából nagyon rövid volt. De volt benne akció, szex, bár ezt kicsit gyengének éreztem. Hamilton tud ennél sokkal jobb jeleneteket kreálni. De a sorozatot azért szeretem, a borító pedig nagyon szép. 

Az Éhezők viadala is egy általam nagyon várt kötet, a Futótűz. Rossz voltam, mert ebbe is bele tudtam kötni, de azért nagyon tetszett és várom a folytatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...